Gezocht…

Momenteel ben ik in therapie, één keer per week heb ik gesprekken met mijn psychotherapeut/psycholoog. Maar eerlijk gezegd ben ik een beetje ontevreden. Waar ik precies ontevreden over ben kan ik niet goed zeggen of verwoorden. Daarom ben ik zoek naar weblogs van meisjes die ook in therapie zijn. Zo hoop ik te kunnen ontdekken wat ik mis in mijn therapie en waar ik ontevreden over ben.

Daarnaast ben ik van nature ook erg nieuwsgierig en zou ik graag meer lezen van meisjes/vrouwen die ook bezig zijn zichzelf te terug te vinden.

Bij deze dus een oproepje: laat het adres achter van jouw weblog als je ook in therapie bent of van een weblog die je volgt die hierover blogt. En als je deze blogpost zou willen verspreiden ben ik ook heel blij.

1 thoughts on “Gezocht…

Plaats een reactie