Nieuwe uitdaging: Yoga

Sinds vorige week weet ik dat mee mag doen aan een yogaklas van de instelling waar ik ook therapie heb.

Het is een groep van jonge meiden die ieder een probleem hebben, maar wel alleen zeer verschillend. Maar allen hebben ze baat bij oefeningen om tot rust te komen en te leren ontspannen. Net zoals ik dat moet. Of eigenlijk: net zoals dat goed is voor mij.

Ik zie er naar uit om weer kennis te maken met mijn lichaam, maar zie er ook tegenop om mijn gedachten stil te zetten. Dat is mij eerder namelijk nog niet gelukt.

De docente van de groep heb ik vorige week gesproken. Ze is een vrouw die mij wel ligt, eigenlijk meer dan mijn therapeut. Ik hoop dat ik met de yoga ook wat duidelijkheid krijg over wat ik wil en hoe ik de weg naar beter worden wil invullen.

De lessen starten voor mij begin januari en zijn wekelijks, ik hoop jullie elke week te kunnen vertellen hoe het gaat en wat ik heb geleerd. Maar als er iemand nu al tips voor mij heeft: graag! 

1 thoughts on “Nieuwe uitdaging: Yoga

Plaats een reactie